Pages

Sunday, August 30, 2015

„ვეფხისტყაოსანი“- ქართული ლიტერატურის ობოლი მარგალიტი(მე–2 ეტაპი)

                                                              პროექტი
პროექტის დასახელება: „ვეფხისტყაოსანი“- ქართული ლიტერატურის ობოლი  მარგალიტი               (მე–2 ეტაპი)
პროექტის  მონაწილენი:  X კლასის  თხუთმეტივე მოსწავლე, IX კლასიდან ეკა ნაოჭაშვილი (მხატვარი)
პრობლემა:  წიგნიერების დაბალი დონე
პროექტის მიზანი:  მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, წიგნიერების დონის ამაღლება, წერის კულტურის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევის განმტკიცება
პროექტის აქტუალობა:  მოზარდების მნიშვნელოვან ნაწილს არ უყვარს წიგნის კითხვა, არ იცნობს ქართული ლიტერატურის განვითარების ისტორიას
ამოცანები,  განხორციელების გზები,  ეტაპები:
1.      მომზადდეს „ვეფხისტყაოსანი“  წიგნად და მოეწყოს მისი პრეზენტაცია;
2.      ტექსტი გადაიწეროს მხედრულით კალიგრაფიის მაღალ დონეზე, ილუსტრირდეს, აიკინძოს.
      ა) ტექსტის გადაწერა: 1.12.13–1.03.14
      ბ) ილუსტრირება:  1.03.14–1.04.14
     გ) აკინძვა, ყდის გაფორმება: 6.04.14–10.04.14
     დ) წიგნის პრეზენტაცია: 14.04.14
გამოყენებული რესურსები: „ვეფხისტყაოსნის“ სასკოლო გამოცემა, ფურცლები, კალმები, ფანქრები, მუყაო, ნემსი, ბაწარი.
პროექტის შედეგი:  მოსწავლეებმა ხალისიანად შეასრულეს თავიანთივე განაწილებული სამუშაო.  შეიყვარეს ნაწარმოები და მისი გმირები. გაიზარდა მათი დაინტერესება ზოგადად დამწერლობით. განუმტკიცდათ ჯგუფური მუშაობის უნარ–ჩვევები.
     პრეზენტაციას დაესწრნენ მასწავლებლები და სხვა კლასების მოსწავლეები.
პროექტის ავტორი: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი სიუზი ფელიშვილი

ავტორის ელფოსტა:  suzifelishvili@gmail.com

No comments:

Post a Comment