კვლევა-პროექტი
კვლევის სახელწოდება: ქიწნისის
საჯარო სკოლის მეათე კლასში სათემოს საჯარო /საბაზო/ სკოლიდან გადმოსული მოსწავლეების ქიწნისელ მოსწავლეებთან შეგუება-დამეგობრების პროცესი.
კვლევის ავტორი: ქიწნისის საჯარო სკოლის მეათე კლასის დამრიგებელი
სიუზი ფელიშვილი.
მონაწილე მოსწავლეები /მეათეკლასელები:
1.
გაგიევი ვერიკო ქიწნისი
2.
გულიშილი
გვანცა ქიწნისი
3. დემურაშვილი
თინათინ ქიწნისი
4. თომაშვილი
ნინო ქიწნისი
5. კობალაძე ნანა ქიწნისი
6. კობალაძე ნინო ქიწნისი
7. ოქროპირიძე დიტო სათემო
8. ოქროპირიძე
ნინო სათემო
9. ფარეხელაშვილი
ნატო სათემო
10. ფარეხელაშვილი
სოფიკო სათემო
11. ქობლიანიძე გიორგი ქიწნისი
12. ქურციკიძე გიორგი სათემო
13. ღვინაძე ვანო ქიწნისი
14. წიქარიძე აბრამ სათემო
15. ხოხაშვილი თამარ ქიწნისი
პრობლემის აქტუალობა: წლების მანძილზე
სათემოს საბაზო სკოლიდან მეათე კლასის მოსწავლეები ქიწნისის საშუალო სკოლაში გადმოდიან სწავლის გასაგრძელებლად.მათ
უჭირთ დაძლიონ რაღაცა შინაგანი ბარიერი და ნდობისა და
მეგობრობის გრძნობით დაუკავშირდნენ ერთმანეთს. მათი მეგობრობა თითქოს გარეგნულ ხასიათს
ატარებს. თითოეული მათგანი თავისი ბავშვობის მეგობრებთან ყოფნას არჩევს, მათ აზრს იზიარებს,მათებურ
გადაწყვეტილებას იღებს,როცა კლასი რაიმე არჩევანის წინაშე დგება. ქიწნისელები ხშირად
ერთ თვალსაზრისს ანიჭებენ უპირატესობას,სათემოელები კი-მეორეს. აუცილებელია კლასის
ერთ მეგობრულ გუნდად ჩამოყალიბება და თანაც
დროულად.
კვლევის მიზანი: მოსწავლეთა ფსიქოლოგიური ფაქტორის გათვალისწინებით
კლასში ისეთი ღონისძიებების განხორციელება,რომლებიც ხელს შეუწყობენ ორი სოფლის სკოლების
ნაკრები მოსწავლეების დამეგობრებას.
კვლევის მეთოდები: დაკვირვება
მოსწავლეებზე; სხვადასხვა ღონისძიებების მოწყობა; მათ მიერ შთაბეჭდილებების დაწერა
ამა თუ იმ აქტივობის განხორციელების პროცესზე; ზეპირი გამოკითხვები; წერილობითი ინტერვიუ.
კვლევის ჩატარების დრო: 2012
–2013 სასწავლო წელი
კვლევის შედეგი: სასწავლო წლის დასაწყისი და დასასრული მოსწავლეთა ურთიერთობის
თვალსაზრისით ძალიან განსხვავდება. შედეგი აშკარად დადებითია
No comments:
Post a Comment