Pages

Sunday, August 30, 2015

კალიგრაფიის პროექტი

                                   პროექტი
პროექტის დასახელება:  დედაენის დღისადმი მიძღვნილი კალიგრაფიის კონკურსი                   
პროექტის მონაწილენი: IX-X კლასების მოსწავლეები
 კონკურსის ჟიური: სკოლის დირექტორი რუსუდან თვაური, დირექტორის მოადგილე მალხაზ ვაზაგაშვილი, ლიანა ნოზაძე, ლალი ლაფაჩი–პედაგოგები                                                               
პროექტის /კონკურსის მიზანი: მოზარდებში ქართული ენისადმი სიყვარულის განვითარება–განმტკიცება, მოსწავლეებში წერის კულტურის ამაღლება და მათი შემოქმედებითი უნარების განვითარება
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეთა დაინტერესება წერის კულტურით. მათი წახალისება                                                                                                                                P
ამოცანები, განხორციელების გზები და ეტაპები :                                                               
1.   ყოველდღიური მეცადინეობა კალიგრაფიაში                       07.04.14–11.04.14                                        
2.   კონკურსის ჩატარება ორ ტურად                                           13.04.14, 14.04.14                                    
3.   კონკურსის შედეგების შეჯამება, გამარჯვებულების  გამოვლენა–დაჯილდოება                                                                                                                   15.04.14
ბიუჯეტი : ფურცლები, დახაზული ფურცლები, ტუშიანი კალმები, ფოტოაპარატი
შედეგი: მოსწავლეების წერის კულტურის განვითარება, შემოქმედებითი აქტივობის ამაღლება, მშობლიური ენის სიყვარულის ზრდა                                                                                                                                           
პროექტის ხანგრძლივობა: 9 დღე                                                                                                  
პროექტის ხელმძღვანელი: სიუზი ფელიშვილი                                                               
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:  suzifelishvili@gmail.com                                                                                         




No comments:

Post a Comment